آموزش برنامه نویسی مقدماتی و شی گرا در #C


عنوان دوره طول دوره زمان برگزاری تاریخ شروع دوره شهریه استاد نوع برگزاری وضعیت ثبت نام ثبت نام فیلم جلسه اول
آموزش برنامه نویسی مقدماتی و شی گرا در #C 17 جلسه 51 ساعت یکشنبه از ساعت 18:00 الی 21:00
سه شنبه از ساعت 18:00 الی 21:00
یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ 3,085,000 تومان مهندس حمیدرضا گرانمایه حضوری و آنلاین دانلود

سرفصل و محتوای دوره ی آموزش برنامه نویسی مقدماتی و شی گرا در #C


مدت دوره:  51 ساعت

پیشنیاز : ندارد

معرفی دوره : این دوره برای ایجاد درکی عمیق از مفاهیم و اجزای زبان برنامه نویسی شی گرای #C است و به صورت عملی به دانشجویان این دوره تدریس خواهد شد. در این دوره با جزییاتی در سی شارپ روبه رو خواهید شد که شما را به سطح بالایی از درک برنامه نویسی سوق می دهد و با تمرین مداوم در طی دوره قادر خواهید بود برنامه هایی خوش ساخت ایجاد نمایید. 

اهداف دوره: 

آشنایی با مفاهیم برنامه نویسی .NET  در محیطسی شارپ به صورت عملی و کاملا کاربردی 

به دست آوردن درک عمیق و جامع از مفاهیم شی گرایی در زبان سی شارپ و  تسلط بر برنامه نویسی شی گرا در محیط  .Net 

مخاطبین دوره:

دانشجویان و فارغل التحصیلان تمام رشته ها که به برنامه نویسی علاقه مند هستند و قصد دارند به عنوان برنامه نویس یا توسعه دهنده وارد بازار کار شوند  . 

مشاهده ی رزومه ی استاد

سرفصل دوره:

آشنایی با NET. ( چرا باید از NET. استفاده کنیم؟ NET. چیست؟)

آشنایی با محیط توسعه ی Visual Studio و بخش های مختلف آن 

    Solution Explorer - Toolbox - Properties - Server Explorer - Output


نوشتن اولین برنامه ی C#.NET و آشنایی با بخش ها و فایل های برنامه

    cs - .resx - .Designer.cs - .Program.cs.


آشنایی با متغیرها و اپراتورها در #C

    Number ،Boolean ،Text ،Date ،Object، متغیر های Value Type و متغیرهای Reference Type


استفاده از ساختار تصمیم (Decision Structure) در #C

     عبارت IF 
     IF تو در تو ( Nested IF)
     اپراتور های منطقی ( AND , OR , XOR ) 
     عبارت Switch


استفاده از ساختار حلقه (Loop Structure) در برنامه نویسی #C 
      عبارت For
      عبارت Foreach
      عبارت Do ... While
      استفاده از کامپوننت Timer


اشکال زدایی و دیباگ برنامه ی C#.NET 
     Autos Window - Watch Window -  Immediate/Command Window


یافتن خطاهای برنامه با استفاده از ERROR Handling ساخت یافته 

    Try…Catch…Finally Structure


آشنایی با برنامه نویسی ساخت یافته ( Structured Programming ) 
     برنامه نویسی ساخت یافته / ماژولار چیست؟ 
     متد های Void و UnVoid 

مفاهیم انواع داده ای

     Value Types

     Reference Types :

    (Arrays ، Tuples ، Collection ، List ، Queue ، Stack ، Linked List ، Stored List ، Dictionary ، Stored Dictionary ) 


آشنایی با روش های تبدیل انواع داده ای (Data Conversion) :
   ( ()Casting - Conversion Class -  .ToString() - .Parse() -  .TryParse ) 


آشنایی با انواع داده ای تعریف شده توسط کاربر ([User Defined Data Types [UDDT) :
(Enumeration ، Delegate، Class، Structure، Interface)


مفهوم برنامه نویسی شی گرا در #C

   آشنایی با مفهوم شی گرایی 

   آشنایی با مفهوم کلاس

   آشنایی با اعضای کلاس 

           1. Property:
             Simple Association-1
              Collection Association-2 
                     -Aggregation 
                     -Composition

              Indexer-3   

          2. Method:

              1- مفهوم پاس دادن پارامتر ها ( By Value ، By Reference) 
              2- Out Parameter
              3- (Params (Param Array
              4- مفهوم OverLoading

                            Variety in Parameters Data Types
                           پارامترهای انتخابی ( مقادیر پیش فرض )

              5- معرفی اعضای استاتیک ( Static Members )
              6 - Operators Overloading
              7- متدهای سازنده Constructor ( متد سازنده ی پیش فرض، کاربرد سازنده)
              8- مخرب ( Destructor ) ( منابع مدیریت شده و مدیریت نشده، Dispose ، Finalize) 

     3. رویداد ( Event )

 اجزای پیشرفته ی برنامه نویسی شی گرا در #C

   آشنایی با (Create DDL (Component 

      (Regions ، XML Documentation، Fuscator، Reflector)

   آشنایی با مفاهیم اصلی شی گرایی 

     ABSTRACTION.1 ( انتزاع )

       اعضای Abstract 

       کلاس Abstract

        انواع داده ای Abstract

         ENCAPSULATION.2 ( کپسوله سازی )
                سطوح حفاظتی ( Protection Levels )
                    -در سطح اعضای کلاس ( Internal ، Public ، Private ، Protected ، Protected Internal )
                    -در سطح کلاس ( Public ، Protected ، Internal ، Private، ....)

      3.INHERITANCE ( به ارث بری )
                اضافه کردن آیتم جدید
                Overload آیتم جدید
                Override آیتم موجود
                پنهان کردن آیتم موجود

      4. POLYMORPHISM ( چند ریختی )
                کلاس Abstract
                 Interface
                        

معرفی ADO.NET

    بررسی انواع اتصال به دیتابیس :
 Connected Style                       
 Disconnected Style
 Three layer with OOP concept